Oplossingen
Oplossingen
Maatwerk oplossingen
Het toepassen van nieuwe sales vaardigheden, of het veranderen van de sales methode gaat niet voor elk bedrijf op dezelfde wijze.
Onze digital selling solutions zijn een perfecte match voor je als:
- Je stapsgewijs vooruitgang wilt maken.
- Je digital selling breed wilt adopteren.
- Je het onderste uit de kan wilt halen.


Digital selling solutions
1-minute video pitch
Kopers zijn druk, en jij als verkoper moet hun tijd verdienen. Hoe doe je dit in slechts 60 seconden? Welke elementen van je pitch haal je weg, en welke zijn cruciaal om wel te vertellen? Je hebt zelf waarschijnlijk geen tijd en energie om deze ‘code te kraken’…
- Wij maken jouw 1-minuut pitch op video.
- Focus op de juiste opbouw, tonaliteit en body language.
- Gebaseerd op best practices.
Bekijk voorbeeld



Intern leerprogramma
Ontwerp een onboarding- en leerroute die leeft en echt voelt voor medewerkers. Een hoge mate van herkenbaarheid is een hoge mate van betrokkenheid. Gebruiken het bestaande sales playbook met aandacht voor de buyers journey, verkoopprocessen en gewenst gedrag als basis en maak de vertaling naar de nieuwe realiteit.
- Optimaal resultaat met scenario en story-based learning.
- Verhoog engagement met micro-learning journey.
- Creëer online challenges om betrokkenheid te verhogen.

“Ik heb nog niet eerder met een sales playbook gewerkt, maar de waarde is direct duidelijk. We zijn dan ook erg tevreden met het sales playbook dat is ontwikkeld door theNextSales.”
Inge van Laar
Chief Revenue Officer
Digital selling playbook
Wil je de productiviteit van je verkoopteam verbeteren, best practices standaardiseren en je verkopers sneller nieuwe technieken laten adopteren?
Maak een digital selling playbook.
- Gebruik van digital selling technieken in het hele verkoopproces.
- Video prospecting en social selling geoptimaliseerd.
- Hoe bouw je een B2B referral programma?



Sales automation
Onderzoek suggereert dat verkopers slechts een derde van hun dag besteden aan verkopen. De overige tweederde van hun dag wordt besteed aan handmatige taken. E-mails schrijven, gegevens invoeren en meetings plannen waren activiteiten die het grootste deel van hun werkdag in beslag namen. Besteed meer tijd aan het echte werk door deze activiteiten te automatiseren.
- Blijf top of mind met persoonlijke content.
- Ontvang notificaties als prospect engaged.
- Begrijp beter wat jouw prospect interessant vindt.

Meer weten?
