Skip links

Digitaal Vertrouwen Winnen

Answer & Disrupt Answer & Disrupt

Wat brengt een digitale toekomst?

57% van de B2B buyers journey verloopt zonder enig contact met een verkoper en vaak volledig digitaal. Marketeers begrijpen dit fenomeen en proberen verkopers te helpen met digitale marketing tactieken, maar hoe pak je dit strategisch aan? Tegelijkertijd is er de kans om prospects die ‘unaware’ zijn te beïnvloeden door te prikkelen en nieuwe inzichten te geven. Dit noemen wij Answer & Disrupt

Gewoon de vragen beantwoorden. Klinkt simpel, maar de realiteit is dat er nog steeds heel content wordt gemaakt die niet voldoet aan deze gedachtegang. En juist dat is onlogisch. Prospects zijn namelijk steeds beter geïnformeerd en weten wat te vragen. Als organisatie moet je inzichtelijk hebben welke vragen je wilt beantwoorden en welke experts binnen de organisatie hierbij kunnen helpen. Een klassieke inbound marketing strategie is waardevol.

Niet alle vragen worden gesteld door potentiële kopers, omdat ze vaak ‘latente’ uitdagingen hebben. In deze situatie is de focus om vooral een ‘disrupt’ tactiek te hanteren waarbij prospects geprikkeld worden om over nieuwe ideeën en/of oplossingen na te denken. Disrupt is belangrijk in meerdere stadia van het marketing- en salesproces, maar is in toenemende mate het terrein van de verkoper.

“Answer en Disrupt is simpel, maar niet eenvoudig”

Digitale Playbooks

Hoe wij het spel digitaal spelen?

Betere antwoorden

Content is afgestemd op de vragen van de B2B buyer. Iedere whitepaper, blog of video beantwoordt vragen die spelen in iedere stap van het marketing- en salesproces.

Sneller opvolgen

De investering van het salesteam om samen met marketing gepersonaliseerde video content te maken, zorgt voor een hoger commitment bij het opvolgen van leads. Zie voorbeeld video.

Betere performance

Op een voorspelbare manier verkopen betekent methodisch verkopen in iedere stap van het marketing- en sales proces. Van lead tot deal.

Voor wie werken we?

We helpen consultancy gedreven organisaties in IT met een verkoopmethode om sneller vertrouwen te winnen. Een goede marketing en sales alignment staat centraal en de rol van de consultant is cruciaal voor het creëren van waardevolle content.

connecting the dots met video
TMC
Signavio
Devoteam
IBM
Plat4mation
Panaseer
Suse
Appian
Bekijk use cases

connecting the dots met video
theNextSales - IT sales recruitment bureau

SNELLER VERTROUWEN WINNEN

Over ons

Na jarenlang city ‘hoppen’ van Rotterdam naar Tel-Aviv vestigen we ons beide in 2019 defintief in Israel. We starten theNextSales in 2019 met als doel IT bedrijven te helpen om sneller vertrouwen te winnen op een digitale manier. So far so good…

Een aantal maanden later is het crisis in de wereld en reizen is de uitzondering geworden. We gaan bijna 100% digitaal. Wie niet? De kernvraag blijft echter overeind: Hoe kunnen we bedrijven in de IT helpen om sneller vertrouwen te winnen in een remote wereld. We ontwerpen en ontwikkelen een aantal oplossingen om onze relaties te helpen met de volgende 3 vraagstukken:

Hoe kan een IT bedrijf verkopen als een team van sales en non-sales?

Hoe kan marketing & sales beter samenwerken?

Hoe kunnen onze klanten transformeren naar ambassadeurs?

Onze waarden

We willen eerst vertrouwen geven.

We willen vertrouwen ontvangen.

We zijn Loyaal aan onszelf en onze relaties.

We werken met wat we hebben.

We gaan voor teamplay.

We zijn professionals.

Wie zijn wij

Ons team

Effy Shkuri

Effy Shkuri

Managing Partner
Alon Shkuri

Alon Shkuri

Managing Partner
Ran Shribman

Ran Shribman

Managing Partner

De commerciële bonus

80% van de medewerkers van een IT-organisatie heeft een directe invloed op het commerciële resultaat. Slechts 20% van de medewerkers is bezig met leadgeneratie. We willen deze twee werelden samenbrengen voor het optimale resultaat. IT-consultancy organisaties zijn 2x succesvoller in leadgeneratie als consultants onderdeel uitmaken van de marketing & sales teamplay.

Lees meer over