“Answer en Disrupt is simpel, maar niet eenvoudig”
57% van de B2B buyers journey verloopt zonder enig contact met een verkoper en vaak volledig digitaal. Marketeers begrijpen dit fenomeen en proberen verkopers te helpen met digitale marketing tactieken, maar hoe pak je dit strategisch aan? Tegelijkertijd is er de kans om prospects die ‘unaware’ zijn te beïnvloeden door te prikkelen en nieuwe inzichten te geven. Dit noemen wij Answer & Disrupt Gewoon de vragen beantwoorden. Klinkt simpel, maar de realiteit is dat er nog steeds heel content wordt gemaakt die niet voldoet aan deze gedachtegang. En juist dat is onlogisch. Prospects zijn namelijk steeds beter geïnformeerd en weten wat te vragen. Als organisatie moet je inzichtelijk hebben welke vragen je wilt beantwoorden en welke experts binnen de organisatie hierbij kunnen helpen. Een klassieke inbound marketing strategie is waardevol. Niet alle vragen worden gesteld door potentiële kopers, omdat ze vaak ‘latente’ uitdagingen hebben. In deze situatie is de focus om vooral een ‘disrupt’ tactiek te hanteren waarbij prospects geprikkeld worden om over nieuwe ideeën en/of oplossingen na te denken. Disrupt is belangrijk in meerdere stadia van het marketing- en salesproces, maar is in toenemende mate het terrein van de verkoper. Hoe wij het spel digitaal spelen? We helpen consultancy gedreven organisaties in IT met een verkoopmethode om sneller vertrouwen te winnen. Een goede marketing en sales alignment staat centraal en de rol van de consultant is cruciaal voor het creëren van waardevolle content. Na jarenlang city ‘hoppen’ van Rotterdam naar Tel-Aviv vestigen we ons beide in 2019 defintief in Israel. We starten theNextSales in 2019 met als doel IT bedrijven te helpen om sneller vertrouwen te winnen op een digitale manier. So far so good… Een aantal maanden later is het crisis in de wereld en reizen is de uitzondering geworden. We gaan bijna 100% digitaal. Wie niet? De kernvraag blijft echter overeind: Hoe kunnen we bedrijven in de IT helpen om sneller vertrouwen te winnen in een remote wereld. We ontwerpen en ontwikkelen een aantal oplossingen om onze relaties te helpen met de volgende 3 vraagstukken: 80% van de medewerkers van een IT-organisatie heeft een directe invloed op het commerciële resultaat. Slechts 20% van de medewerkers is bezig met leadgeneratie. We willen deze twee werelden samenbrengen voor het optimale resultaat. IT-consultancy organisaties zijn 2x succesvoller in leadgeneratie als consultants onderdeel uitmaken van de marketing & sales teamplay. Digitaal Vertrouwen Winnen
Answer & Disrupt Answer & Disrupt
Wat brengt een digitale toekomst?
Digitale Playbooks
Voor wie werken we?
SNELLER VERTROUWEN WINNEN
Over ons
Hoe kan een IT bedrijf verkopen als een team van sales en non-sales?
Hoe kan marketing & sales beter samenwerken?
Hoe kunnen onze klanten transformeren naar ambassadeurs?
Onze waarden
We willen eerst vertrouwen geven.
We willen vertrouwen ontvangen.
We zijn Loyaal aan onszelf en onze relaties.
We werken met wat we hebben.
We gaan voor teamplay.
We zijn professionals.
Wie zijn wij
Ons team
Effy Shkuri
Managing Partner
Alon Shkuri
Managing Partner
Ran Shribman
Managing Partner
De commerciële bonus